DIOR-LA GALERIE

אופנת הוט קוטור, עיצובים עוצרי נשימה ואוצרות מושלמת, מרתקת ומרגשת
ממליצה לבקר..בחום!

אתחיל ואספר לכן שאחד החלומות שלי במשך שנים היה לבקר בפריז
כן מעולם לא הייתי!) תמיד דמיינתי אותה כמקום רומנטי ,יעד פחות מתאים עם חברות …אגע בתובנות שלי בפוסט אחר.
אז כן, זהו יעד רומנטי להפליא, שפה רומנטית, אוכל רומנטי, וואוו!
פריז, פריז או פריז.
בבוקר הראשון בפריז רציתי להגיע לתערוכה של DIOR מכיוון שהנסיעה לפריז הייתה ספונטנית, לא היו כרטיסים זמינים לרכישה אלא להגיע ולהמתין (שעה וחצי!!)

בשבילי, החוויה של DIOR  התחילה בתור בהמתנה, חלונות הראווה היו מעוצבים בצורה מושלמת, ירידה לפרטי פרטים, שילובי בדים משוגעים ומשגעים, חיבור של טקסטיל עם חלקי מתכת, כפתורים רוכסנים.
עצים,חיות מעוצבות, עלים, פרחים, חרקים וביניהם מונחים תכשיטי יהלומים, תיקים שהם סוג של תכשיט, בגדים, לייף סטייל שלם -ערסל וסלסלת פיקניק. בקיצור חוויה עוצרת נשימה, והיה לי הרבההה זמן להתבונן בהJ
בכניסה לתערוכה יש טביעת אצבע בהגדלה עשויה משיש השייכת לכריסטיאן דיור ז”ל.

וואווווווו נכנסים ויש קיר מהרצפה עד התקרה שכולו מיניאטורות של שמלות , תיקים ונעליים מסודרים באופן מונוכרומטי…כזה שאי אפשר להפסיק להסתכל, זה גדול, זה מרשים וההרבה הקטן יוצר אפקט מדהים…וואו

כריסטיאן דיור נפטר ב1957 לאחר מותו המשיכו מעצבי אופנה אחרים להוביל את בית האופנה שהקים, עד לשנת 1990  אז נרכש בית האופנה בידי לוטי ויטון . דיור הושפע המון מפרחים וככה גם העיצובים הראשונים שלו מלאים בהדפסי פרחים. הכובעים שלו מצאו מקום בולט באופנה וזכו לאהדה רבה אולם השמלות שלו בתחילת הדרך פחות, אך הוא היה נחוש לשים חותם בעולם הזה בזכות האופנה שיצר לנשים ולא רק האקססוריז.

מלבד לראות את אופנת הקוטור במציאות – שזאת חוויה בפני עצמה, אותי סיקרן במיוחד לראות את מאחורי הקלעים – להיכנס לראש שלו, לדמיין את המחשבות שלו..סקיצות, מחברות, שולחן עבודה. אפילו הצצה מדהימה לסטודיו עצמו הייתה שם עומדים על ריצפת זכוכית ומשקיפים לחדר שזה הסטודיו.
האוצרות של התערוכה עוצרת נשימה, יוצאת דופן , כזאת שהצליחה בהחלט להעביר לי את החוויה- גם של דיור עצמו כיוצר אבל גם של הנשים שלבשו ולובשות שמלות קוטור כאלו. יכולתי לדמיין את הנשף, עם הריקודים ולראות את כל הבובות זזות והופכות לנשים אמיתיות יכולתי לחוות איתן את החוויה שלהן, המון רגש שעוזר להתחבר לכל היופי הזה
התערוכה עצמה מלווה במוזיקה שמתאימה לכל חדר ולהווי שלו, ובחלק ממנה גם השימוש בתאורה והקרנה של כוכבים או שפיריות קטנות ונוצצות על כל הקירות והתקרה יצר חוויה מעצימה, מרגשת ומהפנטת.
אם אתם בפריז לכו לראות!
https://www.galeriedior.com/en

כדאי לך להמשיך ולעקוב, תמיד יש טיפים מיוחדים ושווים!
כל התכשיטים מגיעים עם תעודה גמולוגית
,תודה שקראתם
♡ ליאת גלעד

תכשיטים לרגעים המרגשים בחיים
אם את עוד לא מקבלת מאתנו מיילים כדאי לך
לחצי כאן להרשם ללרשימת התפוצה שלנו ותקבלי הטבות וכתבות שוות והרבה גלאם ושיק!!!

צרו איתנו קשר או עקבו אחרינו: