היא התנוססה על הזרת של מלכים קדומים, טבעת לזרת מנצנצת על אצבעם של ש’ייחים ערביים עתירי ממון,
ונוכל למצוא אותה גם על חברי אחוות  יוקרתיות בארצות הברית – טבעת הזרת.

לאורך ההיסטוריה טבעת הזרת שימשה כסמל סטטוס כמו גם כטבעת חותם לכל הצווים המלכותיים עליהם היו חותמים מלכים וקיסרים. טבעת הזרת תמיד אופיינה ברוב בפאר והדר, עשויה ממתכות יקרות ומשובצת באבני חן ויהלומים. לאורך השנים עברו טבעות הזרת מדור לדור ומסב לנכדו, תוך דומיננטיות גברית מובהקת.

נשים לעומת זאת, גם  כאלה שעונדות טבעות רבות על אצבעותיהן, עד תחילת המאה הנוכחית נמנעו לא אחת מלענוד טבעת על הזרת, בין השאר מכיוון שחששו שהדבר ייצור את הרושם שהן העלו במשקלן כך שהטבעת לא עולה על הקמיצה ולכן הועברה לזרת בלית ברירה.

טבעת לזרת

בשנים האחרונות עם זרם השינויים בעולם האופנה והרחבת גבולות המגדר, חששות אלו נמוגו כשהזרת הנשית הפכה לאצבע הראויה לתכשיט מרשים לא פחות משאר האצבעות.

טבעות הזרת הנשיות, בעיצובים שונים, הכוללות עיצוב החותם הקלאסי, הפכו להיות הדבר החם בתחום התכשיטים, והן מעוצבות בדרך כלל בשיבוצי אבנים ויהלומים, במתכות כמו זהב וכסף.

ענידת טבעת זרת על אצבעות נשים משדרת כיום לא רק קידמה אופנתית וחדשנות אלא גם התרסה כנגד השליטה הגברית, בדיוק כמו ההחולצות המכופתרות והחליפות הגבריות המככבות היום בארונות הבגדים של נשים בכל מקום.

מעצבי תכשיטים רבים מעצבים כיום טבעות מיוחדות לזרת, וגם גרסאות מוקטנות של טבעות אהובות שלהם על  מנת שיתאימו לאצבע הקטנה הזו.

אני מעצבת טבעות זרת מיוחדות אצלי בסטודיו. כמעצבת ויוצרת אני פוגשת נשים שונות ולומדת להכיר את הצרכים שלהן, נשים דורשות את הפריטים האופנתיים ביותר, המעוצבים בתשומת לב דקדקנית, בעבודת יד ותוך שימוש בחומרי הגלם המשובחים ביותר.

באוסף טבעות הזרת שלי  ניתן למצוא טבעת חותם  קלאסית עדינה בשיבוץ שני יהלומים, המתאימה לענידה בפני עצמה או בחברת טבעות אחרות ליצירת מראה מפואר יותר, בגימור מאט מוברש, לצד טבעת חותם בשיבוץ פאבה של יהלומים קטנים היוצרים משטח מרשים. טבעות אלו מיוצרות בגווני זהב שונים – צהוב, אדום או לבן.
טבעת זרת משובצת ב388 יהלומים
טבעת זרת עם 2 יהלומים

למי שמעוניינת  באבנים צבעוניות, אין כמו טבעת זרת המשובצת באבן הגרנט בגוון בורדו, ומלווה בחריטה פרחונית, הכל בעבודת יד. הסמל לאהבה לוהטת ולילדי חודש ינואר, מדובר בטבעת זרת מלכותית במיוחד, מרשימה וכזו שאי אפשר לפספס.
להתרשמות מטבעת לזרת עם אבן גרנט

לנשים רומנטיות במיוחד עיצבתי טבעת קסומה בשיבוץ יהלומים שחורים טבעיים אחד לצד השני כך שהם יוצרים מראה אלגנטי ועל זמני. הטבעת מושלמת לנשים הבטוחות בעצמן ובכוחן ולא מהססות להפגין נוכחות.
טבעת לזרת עם יהלומים שחורים

הטבעות מיוצרות בכמויות קטנות כך שהסיכוי שאישה תפגוש את חברתה עונדת את אותה הטבעת קטן מאד, והיא תמיד תוכל להיות  ייחודית ומעוררת עניין.

טבעות זרת  מתאימות לכל מראה – משמלת ערב לפתיחת גלריה ועד ליציאה עם חברות לקולנוע. אישה העונדת טבעת לזרת מקרינה בטחון ומודעות אופנתית . הטבעת מדגישה את עדינות האצבע הקטנה ביותר ביד, ונותנת לה נוכחות שלא ניתן להתעלם ממנה.

בבחירת טבעת זרת נוצר קשר על זמני בין דורות, מסורות והתחדשות.

,תודה שקראתם


ליאת

 

 ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨°º©©º°¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨°º©©º°¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

↞↠✨↞↠ליאת גלעד↞↠✨↞↠

תכשיטים לרגעים המרגשים בחיים

אם את עוד לא מקבלת מאתנו מיילים כדאי לך
הרשמי לרשימת התפוצה שלנו ותקבלי הטבות וכתבות שוות והרבה גלאם ושיק!!!
ליחצי כאן

 ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨°º©©º°¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨°º©©º°¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

עיקבו אחרינו!
אתר

פייסבוק

אינסטגרם
טלפון נייד 052-2333618
אימייל info@liatgilad.com
לכל שאלה שילחו אלינו ווטסאפ