איך לשלב את הצמידים שלך, לסטיילנג מנצח

שילוב של תכשיטים ואקססוריז יכול להוות בסיס למראה מרשים וייחודי. כאשר אנחנו יודעים איך לשלב אותם נכון, הם יכולים להקנות נוכחות מדהימה לכל אישה או גבר.
הנה כמה טיפים שימושיים לשילוב צמידים בצורה מקצועית ויפה:

1. שכבות ושולפות
שלבי צמידים בגדלים שונים ועיצובים שונים כדי ליצור שכבות מרשימות ומעניינות. השכבות מקנות מראה בלתי רשמי ויחודי ומכניסות שיק.
נסי לשלב צמידים דקים עם צמיד עבה.

2. שילוב חומרים:
שלבי חומרים שונים כגון עור, מתכת, זהב, כסף, וקריסטלים. יצירת שילוב ייחודי של חומרים מקנה לך מראה עשיר וטקסטורות מעניינות.

3. אל תפחדי מצבעים:
במיוחד אם את מבינה את המשמעות של הצבעים, תוכלי לשלב צמידים בצבעים שונים וליצור אפקט של צבעוניות ואופנתיות. חשוב להיות מתאימה למקום ולאירוע אליו את מתלבשת, אך צמידים צבעוניים ושמחים יכולים להביא חיוך ולהעלות את המורל בכל יום!

4. תשקיעי באיכות:
בחרי צמידים עם חומרים איכותיים כדי לוודא שהם יחזיקו מעמד וימשיכו להראות מדהים. צמידים איכותיים יכולים להיות יקרים אבל ההשקעה שווה . גם החומר גלם איכותי ולא פחות חשוב טכניקת הייצור-השזירה של האבנים. שימי לב שיש שזירה מיוחדת שאם חלילה נקרע הצמיד כל חרוז קשור בנפרד ככה שהוא לא יתפזר ויילכו לאיבוד חלקים ממנו.

5. אל תפחדי לערבב סגנונות:
שילוב אקלקטי מדוייק הוא שיא הסטייל. אל תגבילי את עצמך לסגנון אחד בלבד. נסי לערבב בצורה טבעית בין סגנונות קלאסיים, עתיקים, מודרניים ועוד, ותיהני מלוק מושלם ומעניין ללא הרבה מאמץ- לדוגמא זהב לבן ויהלומים, זהב אדום, אבני חן בצבעים שונים- החוכמה היא ליצור לוק הרמוני ונעים בעין לפי האנרגיה שבא לך באותו רגע.

6. הוסיפי צמידים ליד השעון יד:
את עונדת שעון יד רגיל או ספורטיבי, נסי לשלב צמיד יפה ומרשים לידו. השילוב של שעון יד וצמידים יכול להקפיץ את כל המראה שלך ולהעניק נוכחות מרשימה.

7. פוקוס על אחד או שניים:
אם יש לך צמידים שתופסים המון נוכחות, צריך לשלב אותם או לבד או במקסימום עם עוד אחד עדין לידו כדי ליצור מראה עמוס אבל יחד עם זאת נעים ומוקפד.

8. התמקדי ביד אחת:
העין צריכה להמשך ליד אחת בלבד. שהעומס לא יהיה גם וגם.

תחשבי על המראה הכללי שאת רוצה ליצור באותו רגע. יום או לילה? עדין או בולט?
כדי ליצור מראה מוקפד אך לא מתאמץ, נסי להמנע משילוב יתר של תכשיטים גדולים נוספים ותשימי דגש על שאר האקססוריז במראה – עגילים, שרשראות או טבעות – שישתלבו נעים ונכון עם המראה . אם יש לך הרבה צבעים וגדלים באקססוריז תשמרי על לבוש ללא הדפסים, נקי ונעים.

כדאי לך להמשיך ולעקוב, תמיד יש טיפים מיוחדים ושווים!
כל התכשיטים מגיעים עם תעודה גמולוגית
,תודה שקראתם
♡ ליאת גלעד

תכשיטים לרגעים המרגשים בחיים
אם את עוד לא מקבלת מאתנו מיילים כדאי לך
לחצי כאן להרשם ללרשימת התפוצה שלנו ותקבלי הטבות וכתבות שוות והרבה גלאם ושיק!!!

צרו איתנו קשר או עקבו אחרינו: